Saturday, October 8, 2011

Male avanture Olivera Dupelizića (4)

Utakmica za anale!

Stavio sam mali kišobran u džep i krenuo ka gradu. U strogom centru me dočekao karneval. Navijači Engleske reprezentacije, zajedno sa našima, gutali su pivo. Osjetio sam blagi pritisak u predjelu grudi, ali sam uspio nekako da se probijem kroz masu. Ušao sam u ulaz i popeo se na drugi sprat. Tamo me čekala moja najbolja drugarica. Učili smo do kasno, tako da sam u jednom trenutku odlučio da krenem. Napolju me dočekala ludnica.
Sila anarhizma osjećala se u vazduhu, koji mi je sve više otežavao disanje. Samo sam krenuo naprijed, nadajući se uspjehu. U jednom trenutku nečije šake uhvatile su me za ramena, i odvukle u mračni prolaz. Tu su me predale jednom čovjeku koji me odnio u neku sobu. Pokušavao sam da vrištim, ali to je bilo nemoguće sa parom čarapa u ustima. U mračnoj prostoriji počele su, jedna za drugom, da gore baklje. Vladala je potpuna tišina. Samo se čulo šištanje crvene svjetlosti. Dvojica ili trojica ljudi stavili su mi povez preko očiju, i zavezali me za krevet. Pocijepali su mi odjeću. Posle nekoliko sekundi, nešto tvrdo počelo je da prodire u moj analni otvor. Dok su se dlakavi tipovi ređali na meni, muški hor pjevao je himnu. Oj svijetla majska zoro, oj svijetla majska zoro. Majko naša Crna Goro, majko naša Crna Goro! Na sinovi smo tvog stijenja sam bio ubijeđen da ću pasti u nesvijest. 
Sve se to dešavalo meni. U jednom malom gradu ispod brda, dok miholjsko ljeto plovilo je ka nekom drugom svijetu.

Podgorica 08. 10. 2011.

No comments:

Post a Comment