Tuesday, September 27, 2011

Cenzura na televiziji Vijesti ?

Sinoć? Kako mi je bilo? Ooo goleme muke. Trčim kući s fudbala, (s jebenog termina u ponoć) da uhvatim reprizu magazina bez granica na TV Vijesti. Palim televizor, slušam, čekam, kad ono go kurac. Sadiković osunetio Antonia Sančeza!  Padoh! Opet cukar u vodu. Ne bi mi jasno ništa. Zakidoše zadnji dio pjesme! Zašto? Kako? Da ne nagađam sad. Samo da pitam.
Je li ono sinoć bila cenzura? Tako se bar to u rječniku zove. Ili je to bila sasvim koincidentna montaža? Sinoć u emisiji ,,Bez granica“ nije bilo poslednjeg dijela pjesme koju je radila banda Antonia Sančeza i kurvinih sinova! Antonio?
Antonio: Očigledno ti je nešto promaklo. Pjesma je puštena u originalnoj verziji i Sejo je ispoštovao dogovor da se ne pušta kasapnica na televiziju Vijesti. Ne znam ja na koji si ti to kanal gledao.
Blogofanzin: A znači, puštena je pjesma u originalu? Nije bilo problema oko Vojvodić Zjage kako sam ja čuo?
Antonio: Pa molim te objasni mi zbog čega bi ta prezimena permutacija predstavljala problem u čitavoj pjesmi. To su neke jeftine melodrame, u maniru turskih serija koje rastu kao gljive na televiziji Vijesti.
Blogofanzin: Što se dešava sa kurvinim sinovima tri dana posle puštanja pesme u vetar? Ne javlja mi se niko na telefon.
Antonio: Filipa Ferdinandija je maestro izbačio iz kuće, međutim sve je dobro ispalo na kraju. Trenutno živi sa onom slikarkom i njenom majkom, budućom taštom. Biće da je kresnuo nešto od toga. Što se Dušana Đurovića tiče, otac mu je zabranio dva mjeseca da koristi auto, a majka mu je ukinula džeparac i više mu ne pere posteljinu. Vlada Bulatovića nema već dva dana, a onaj ludak se još nije pojavio.
Blogofanzin: Moram da zovnem jednu koleginicu da mi ga malo... uh...

No comments:

Post a Comment