Wednesday, September 14, 2011

U usta / u prkno

Rezime (?)

- Mora da se zove Jebem te u usta / u prkno, pod pazuh, u dlan jer smo mi što se jebemo u usta glavni i mi ćemo  vas da ispoštujemo, ali se mi pitamo. Jer smo glavni.
- E ne može, svi su se moji vazda jebali u prkno, i vi ste se do skora jebali u prkno i nećete nas izjednačavat sa ovima što je jebu pod pazuh. A i pitali smo, više je nas što se jebu u prkno. Treba da stoji jebem te u usta-u prkno, pod pazuh, u dlan... I samo da znate zabranio sam djeci da idu u skolu dok ih ne budu jebali u prkno isto kao u usta.
(ko ne pušti djecu da se jebu u usta, jebaćemo mi njega)
- Ajde ljudi ne zebavajte se, sve je ovo poteklo iz sve ti jebem. Razumijemo se.
- Ajde ćuti  jebonostalgičaru. Ima li ko što da predloži.
- A da se zove jebem ti mater?
- Hm, može...
- Vidiš, zanimljivo. Ček da pitam tatu. Tata, može li jebem ti mater?
- Ne može sine. Kad mogu svi da se jebu đe oće, možemo i mi. Idi bači špicu opet.
- Ali ljudi, ako se ne dogovorimo ništa izjebat nećemo.
- Ko mu jebe mater.
Tako nešto otprilike. Nisam htio da izlažem ženske polne (i ostale) organe jebanju jer apsurdnost situacije zahtijeva isključivo homoseksualne aluzije. A nisam htio nikad ništa ni da napišem o ovome jer sam znao da će biti dosta dežurnih glasova razuma da opomenu – avaj,  oni opet o jebanju a ne o egzistencijalnim problemima. A to veze sa mozgom nema, jer da ne pričaju o jebanju pričali bi o nečem drugom, a čak i da pričaju o egzistencijalnim problemima, opet bi nam se srali u egzistenciju. Jer ovđe priča nema svrhe, nego samo rezovi, a pošto njih nema, onda mene boli kurac što oni mjesec dana pričaju o jebanju. Ali eto posvađaše se i oko interpunkcije pa mi nešto došlo teško.
Ne mogu da gledam više SNP koji je puštio muda od zemlje jer konačno o nečemu odlučuje. Milić pošao da bere grožđe, pa se javljao iz vinograda, u jednu ruku makaze u drugu telefon i objašnjava koja je razlika između crtice i tirea. A Medo se podsjetio srećnih dana donošenja ustava kad je pjevao al ajz on me, pa sad sve skakuće, predlaže kompromise i na maternjem pjeva – sad sam važan pa sam glavni. Srbi srećni jer se zbog njih nešto zaglavilo a Lepom Igoru se omakne ponekad - možda bi moglo, samo da pitam Tatu. Tataaa, jel  ovo ustavno? A Tata fino stavi rašlje ustavnosti preko novog prijedloga jebanja pa kad zadrhte kaže samo – Jok. Vrći. Mislio sam da nikad neću reći, ali vrćite radnike u medije. Bilo je baš dobro. „18. Dan bez plate u Kap-u, Željezarci poručuju – Rudari su naša braća, a dobro se dobrim vraća.“ Pa onda  - „Glavni hoštapler iz hoštaplerske firme poručio - jubilarne nagrade će leći na račun u utorak. U Livnici slavlje.“  Bar nisu nosili odijela. I nisu jebali toliko. U usta; u prkno/pod pazuh...

Slobodan Giga Bosnić

No comments:

Post a Comment