Sunday, August 21, 2011

Male avanture Olivera Dupelizića

Dan koji se pamti

,,Dobar dan poštovani slušaoci upravo smo dobili informaciju da su našoj zemlji uvedene sankcije. Kako BETA javlja...“

Tog dana je otac došao s posla vidno umoran. Bacio se u svoju fotelju, teško uzdahnuo i nervoznim prstima odvezao kravatu. Majka mu je prišla i nakon poljupca u čelo spustila na sto bocu hladnog piva. Otac je sasuo u sebe pola boce i podrignuo. Svi smo se glasno smijali. Pomilovao me po kosi i otišao u kuhinju. Tamo se čulo neko šuškanje koje je trajalo nekoliko minuta, a onda je otac uzviknuo šta ima za ručak?
Nas troje smo jeli u tišini, dok se bijeli persijski mačak provlačio oko naših nogu. Kao i uvijek posle ručka, i tog dana sam imao potrebu da pojedem nešto slatko. Otvorio sam vrata špajza i dugo gledao u činiju u kojoj stoje slatkiši. Bila je prazna. Odlučio sam da ne mislim o tome i vratio se figurama kauboja i indijanaca koji su nestrpljivo čekali na podu. Međutim, nešto me kopkalo. Kao da mi je prazna činija u špajzu još više pojačala želju za slatkišima. Posmatrao sam oca koji je drijemao u svojoj fotelji. Majka je prala suđe u kuhinji i znao sam da mi ona ne bi dala novac. Više puta sam povukao očevu nogavicu, sve dok nije otvorio oči, i tražio mu pare za sladoled. Iz kuhinje se čulo majkino gunđanje. Otac je stavio ruke u džepove i slegnuo ramenima. Čekaj, čekaj, kazao je i hitro ustao iz fotelje. Možda ipak smislimo nešto. U kuhinji se ponovo čulo šuškanje, i otac se vratio u dnevnu sobu sa osmjehom na licu. Ja i majka smo se dogovorili da ti napravimo nešto mnogo bolje od sladoleda, izgovorio je zagonetno podižući obrve. Samo ćeš morati da sačekaš nekih dvadesetak minuta, jel’ važi? Važi, rekao sam radosno i vratio se opasnoj preriji divljeg zapada.
Nakon nekoliko borbi trapera i crvenokožaca, otac i majka su ušli u dnevnu sobu. Bili su potpuno goli. Nisam mogao da ne primijetim da je majkina lijeva dojka veća od desne. Zatim sam pogledao u oca i vidio kako sa oba kažiprsta pokazuje na svoje međunožje. Na vrhu njegove čvrste stvari stajali su šlag i trešnja. Otac je svečano uzeo majku za ruku, prešao preko sobe i sjeo u svoju fotelju. Majka se spustila na koljena i gladila mu mošnje, ne skidajući pogled sa mene.
Otac je lijevom rukom gnječio majkine grudi, a desnom primicao moju glavu slatkišu. Otvorio sam usta i snažno zatvorio oči, prepuštajući se iskustvu prvog i nezaboravnog seksa.

Oliver Dupelizić Peško

No comments:

Post a Comment