Sunday, September 16, 2012

Ekskluzivno: intervju sa Krnjašem Rogavčevićem

Mali patriotski doprinos u borbi za Crnu Goru, danas daje i Blogofanzin sa svojim bivšim kolumnistom, a sada dopisnikom iz čistilišta Oliverom Dupelizićem. Naime, Oliver je uspio da uhvati prave linkove sa maestrom cyber komentarisanja i prvim Crnogorcem na braniku otadžbine koji ubitačnim komentarima rastjeruje đavolske ale i hijene sa ljepote Crne Gore. Gospodo, drugovi i gejevi, predstavljamo vam, velikog, neponovljivog; od lovćenskog oporog i ljutog kamena odvaljenog; patrijarhu Dedeiću vjernooog – Krnjaaašaa Rogavčeeevićaaaa!
Internet intelektualac i fighter. Riječ je o čovjeku koji je zauzeo svoje mjesto u beskrajnom prostoru virtuelnog svijeta, koga mnogi „realni” intelektualci, koji se „potucaju” po internet prostorima znaju, čitaju i prate, iako mu nisu ni do nabreklih muda.

Dok mahalom kruže glasine da je Krnjaš samo zajebant koji loži ljude po portalima; udbaš ili na koncu: da je infiltrirani Srbin ili pak Miško Perović glavom i bradom - sa Blogofanzina vas uvjeravamo da je ovaj cyber star samo jedan i neponovljivi Krnjaš Rogavčević, poznat po nabijanju žena i rogova necrnogorskim muževima diljem četiri nahije i brda.

Posle duge žilvernovske potrage, našli smo ovaj ljudski dijamant koji sija samo u jednom pravcu – pravcu pravog i istinskog crnogorskog puta.

Na naših deset pitanja, koja su se ticala Crne Gore danas, posle 6 godina od herojske obnove državnosti; NATO integracije; dolazećih parlamentarnih izbora; protesta u organizaciji MANS-a; subverzivnih elemenata u državi; prava seksualnih manjina i generalno crnogorskih seksualnih apetita, te šta koristi od kozmetičkih preparata i na koji način njeguje kožu... Ovaj tajanstveni mistik i učitelj, desna ruka Patrijarha Mihaila, i zlatni vitez Mila Đukanovića, daje odgovor u jednom dahu, nadahnuto, inspirativno i kako smo navikli od njega – oštro.

,,Vidi brate,
prvo od svega da ti kažem da imam para, strašne pare imam samo da znaš, nisu mi problem znači. Idemo dalje.

Crna Gora je gora Crnogoraca ka što reče njegova svetos patrijarh crnogorski gospodin Mihailo i tako će i ostat. Nema zajebancije scrnom gorom i crnogorcima ja vi kažem a da ti ja sad objašnjavam zašto krvnike crnogorske šamaram na ulicu i treba li u NATO, vidi bolan, treba Crna Gora da ide tamo đe joj njen gospodar kaže za kojeg sam ti spreman metak u čelo skucat je li vam jasno e ovo je crna gora gospodo i ovo su crnogorci!“

Dalje, ovaj neprikosnoveni  jebač-rasturač mladih mlitavih srpskih pičkica, daje odgovor  i na pitanja neformalnije prirode, ali ne i manje važnih po reproduktivni potencijal Crnogoraca, a samim tim i crnogorske moći:

,,Masturbriram do pet puta na dan jer sam prava crnogorčina nadojena skorupom i bazira mi se ishrana na suvo meso ka i svim crnogorcima kroz istooriju zato smo životinje nezadržive potencije đe nemoš zadržat crnogorca ako vidi žensko čeljade miči sve pred njega e će pomes majke sestre strine babe sve mi miči inače kidišem glavom na to!

Privlače nas nježne srbijanke jer naša muškos se uklapa sa njihovom pitomoću je li ti jasno to, to je taj spoj vazda bio volim da ih njušimo nosevima pogotovo gaćice njihove. a crnogorke za kuće su nam i da podižu đecu.“

I na kraju, ovaj poeta u izrazu, spušta loptu na Oliverove bale i daje lakonski odgovor:

A to za preparate kozmetičke se kao malo šališ, nemoj to brate, ako ćeš da se nađemo neđe na piće da ti jebem mater, javi se.

Oliver još nije dao odgovor.


Gratis dodatak za neupućene

Za one koji ne znaju, ako ih uopšte ima, za lik i djelo ovog nepokolebljivog internet heroja izdvajamo highlight quotes čija grmljavina i danas odzvanja učmalim crnogorskim internet nebom i ispisuje redove istorijskih udžbenika iz kojih će učiti buduća pokoljenja. Danas vam izdvajamo par najjaktuelnijih i blogofanzincima najjdražih odlomaka ove, sporadično, ekavske epike:

O ženi kantautora Đorđa Balaševića

,,slabi smo na novosađanke mi nikšićani to se zna jer u nikšić nas majke kljukaju kobasicama pa krv crnogorksa vri kroz vene a nikšićke žene skorupače i lažno moralne pa kad se spuštimo ljeti na primorje i sudarimo sa tim nježnim novosađankicama to je sudar svetova sudar dve energije razvrat i blud gospodo i braćo moja crnogorska”

 O utakmicama crnogorskih nacionalnih selekcija

,,ne igra sutra crna gora no crnogorstvo gospodo celo crnogorstvo sutra disaće ka jedan! neka vide dušmani lekić i medojević što je crna gora i ko su crnogorci sve ćemo vas prste slomit ja vi kažem krvnici i izdajnici crnogorski!“

O neistomišljenicima

,,to si sad reka i nikad više jel ti jasno dođi mene na autobusku krnjaš rogavčević dođi da ti iždžapam oči prstima krv ti crnogorsku dođi nema šale s crnom gorom i crnogorcima ja vi kažem ima da mi klečite na kolena svi od reda i molim te za milos organa sile suverene države crne gore ovo je crna gora gospodine“

O Novaku Đokoviću

,,Vrati se Crnoj Gori Đokoviću i pokaj za sva tri prsta i četništvo koje si promoviso pani na koljena pred oltar i zastavu crnogorsku izrecituj himnu crnogorsku kroz suze reč po reč i krikni kao ranjena zver samo jednu stvar: oprosti mi crna goro oprosti mi! tad će ti crnogorci oprostit a do tad sikter od crne gore i svega crnogorskoga gospodine!“

O Slavku Peroviću

,,bio si mi slavko bio si mi a bio si mi i sunce i mesec bio si mi i i noć i dan glavu sam svoju bio spreman u vatru na tvoj znak prstom šažer bi sasuo u svakoga onoga ko te mrko pogleda tako je to bilo slavko sve dok nisi krenuo na najvećega sina crne gore još od svetoga petra cetinjskoga velikoga gospodara crne gore đukanovića...  kad je sve crnogorsko trebalo da stane iza toga svetoga čoeka i prosvetitelja crnogorskog koji nam bog posla sa nebesa da obnovi majku našu crnu goru! ..."

3 comments:

  1. Bravo! Krnjaš je internet fenomen. Nevjerovatno je da i dalje ima ljudi koji ga uzimaju za ozbiljno.

    ReplyDelete
  2. Krnjaš, brat moj. Puno pozdrava od Lada Tajovića!!!

    ReplyDelete