Sunday, September 25, 2011

Svađe s televizorom

Opet se svađamo. Derem se i psujem poslanike, koje to vjerovatno neće interesovati dok troše svoje bonuse u Splendid. Mada prije no optužim, tamo vjerovatno idu na službene ručkove. Šta radim na sav bijes koji imam? Jel moguće da nas šišaju? Ćalovićki svaka čast. A mi sjedimo doma, nerviramo se, svađamo i diskutujemo međusobno, porodica i prijatelji, i ništa više od toga ne radimo. A ja sam sebi kupila torbu na rate, poslije 4 godine, za naredne 4 godine. Ali kvalitet, čista koža, da duže traje. I to presrećna, uživam u njoj. Imam još tri rate, po 25 eura od svoje pripravničke mizerije. Dozvoljavam sebi taj lukzus jer računam- zaslužila sam jednu dobru torbu sad pa ću se srkrpit, nek ide život. Navikla sam na to.

"Ovo se kamuflirasmo pas i ja da nas ne prepoznate :)"

Svađala sam se s televizorom i onda kad je Klinton bio. Poslije prenosa sam pala u depresiju. Oni svi u svojim skupim odijelima, klimaju glavama dok on prosipa priču o demokratiji. Kakva demokratija? Ja neću zaboravit bombardovanje. Meni je ostalo u ružnom sjećanju. I to je kod nas dobro bilo. Ali sve u cnogorskom duhu. Prodali bi sve što može samo da se neke pare dobiju. I prodaće. Evo su stavili Mamulu na tender. A biće kao i kod Porta- ni centa. Na kraju nećemo moći da priđemo svojim plažama.

Muka mi je od toga u šta se moja zemlja pretvara. Za 10, a možda čak i 5 godina, viđećemo svi dobro šta nam je ostalo, al će tad kasno bit. Neka dođe koji god kreten da nam drži slovo o demokratiji, mi ćemo ga rado poslušat, dobro ugostit, a možda i pare dat.

Sad kidišem na ovaj word umjesto televizor. I sva je prilika ostaće na tome. A šta realno mogu? Ja, kao žensko- bi li me iko slušao? Dok ovaj narod, a posebno oni jadni radnici koji sad nemaju ljeba da jedu, ne ustane sa motikom, ništa se promijenit neće. A onda, nadam se, ćemo svi izać na ulice.

Za sad, sramota me što je ovaj bonus od 900eura prošao glatko. Sjedi doma i reci im hvala što izglasaše taj izborni.


Varna


No comments:

Post a Comment