Friday, September 23, 2011

Male avanture Olivera Dupelizića (3)

Kurtonolog

U amfiteatar je ušao simpatični čičica. Pogledao nas je svojim veselim okicama I rekao: zdravo dječice moja, ja sam vaš novi profesor. Smješkao se neko vrijeme sa katedre i žvakao vještačku vilicu. Čudno, pomislio sam, ova odvratna stvar mi uopšte ne smeta.  Počeo je da nam priča o svojoj mladosti u Jugoslaviji. Kao da gledam film. Tako sam se osjećao dok sam slušao tog čovjeka. Konačno na usranom fakultetu političkih nauka imaš ispred sebe zanimljivog tipa. Koleginice su zapisivale svaku riječ. Bile su ubijeđene da će nešto od toga bit na testu. Kurca njima treba, eto što im treba. Kurcem po glavi, govorio je A. svaki put kad bi dotične postavile neko pitanje. Sa predavanja sam izašao pun energije. Kao posle dobrog koncerta. A. je primijetio moju euforiju i samo odmahnuo glavom.
Što je čovječe, izgledaš mi kao da te stari smorio, rekao sam mu. Samo me pogledao, prebačio kikicu iza leđa i otišao. Nisam mogao da vjerujem da neko sa toliko godina kao što je naš novi profesor može da bude toliki kralj. Još kad sam čuo da mu je žena vrhunska pička… I drugo predavanje je počelo zanimljivo. Opet priča o prošlosti. Onda, kao da se nešto slomilo u njemu, počinje da sere o dobrim starim vremenima. Te beograđanke nisu lepe kao nekad. Te kad on izvede svog labradora u šetnju…Što se ovo dešava koji kurac?! Đe se đede oni đede od prije dva dana?! Vesele okice simpatičnog starca pretvorile su se u u zmijske oči, a ritmično šklaparanje vještačke vilice u noćnu moru. Pošao sam na još dva predavanja, nadajući se da je samo imao loš dan, ili nešto slično. Kurac brate. Ispostavilo se da je naš novi profesorčić ustvari najveći govnar od svih govnara ikad, najveći folirant od svih foliranata ikad i najveći pedofil od svih pedofila, ikad! Čudno. Iako je to bilo tako očigledno, ribe su svršavale na sve strane slušajući ga. On se u pauzama svoje smrdljive priče smješkao u fazonu sve ću vas jebati djevojčice moje, sve! Godinama mi dolazi u snove. Ćera me da ga prcam u dupe i vičem jel voliš mladi kurac, aaa? Jel voliš mladi kurac droljo?!  Tako mi i treba kad sam pomislio da je naš uvaženi kurtonolog, Ratko Božović, kralj.

Oliver Dupelizić Peško

No comments:

Post a Comment