Tuesday, July 26, 2011

Copa America


Maleri koji su uništili Larisin i moj san
(ili: Patty želi biti boginja)

Bilo je ovo prvenstvo velikih sisa i mojih velikih nadanja da ću ih vidjeti. Dvadesetak dana Tantalovih muka. Sa koliko se samo lopti igralo ovo prvenstvo. Koliko se lopti moglo vidjeti, a Larisine lopte i dalje u autu. Mislim u brusu.



Eh, moja Larisa, mrmljam sam sa sobom. Zla sudbina. Nisu nam pomogli ni Brazilci ni Argentinci koju su pustili prvenstvo niz vodu ne bi li te i oni vidjeli golu. Ali su se zato pojavili neki maleri. Žene ljubomorne i željne da unište reputaciju mojoj Larisi. Toliko su se eksponirale da je Larisa bila demotivisana, a bez nje Paragvaj je ništa. Momci su ostali bez glava. Počeli sa grubom igrom. Vrijeme je isticalo, a Larisine sise ostajale sve dublje u brusu. U mojoj agoniji se činilo da su presahle. S vremena na vrijeme, Larisa bi djevojkama na drugoj tribini gestikulirala ,,evo vam ga na“. Samo to Larisa radi sa sisama, pa bi to zvučalo: ,,Evo vam ih na! Možete li bolje, kučke?“ Mislim da je to najviše bilo upućeno onoj dobroj plavuši Patty. Ona ju je najviše nervirala i pretendujući na njeno mjesto - kraljice tribina. Tu bi vazda po neki klempavi lik u pozadini mojih omiljenih fotografija čekao reakciju na sve to sav deformisan u kezu. Pa cijeli svijet ga vidi pored ribe. Ribe i fudbal...
A zamislite da počnu da se skidaju i Šakira, Sofia Vergara i ostale Indijančice...  pa gdje bi bio kraj. I to sve daleko od Evrope, Blatera i ostalih stogodišnjaka u FIFA, UEFA... Tada bih i ja postao klempavi, oduševljeni  inventar na stadionima.
I nije to sve. Mračne sile koje su se okrenule protiv Larise, mene i ostatka svjetske populacije sisopata vidjele su se i van stadiona. Neki Urugvajci su na podgorički način vrijeđali moju Larisu. Kako to kod nas kažu – bili nekorektni - pa su tako na mnogim zidovima, na dan finala osvanuli grafiti Larisa Sisa.
I pored toga, kako već rekoh, što je ovo prvenstvo bilo prvenstvo velikih sisa i mojih velikih nadanja da ću ih vidjet ipak, ostaje jedna satisfakcija.  Ovo je bilo i prvenstvo malih ekipa. Velike sise i male ekipe. Pravi gerilski recept za uspjeh. Što se i vidi i na fotkama širom svijeta.
Ruku na srce, svi znamo da Larisa nije mogla da odoli. I neka nije. Sad neka to obeća i plava Patty. A Patty, jesi boginja, ali bila si maler. Skini maler, skini se i zaboraviću Larisu.









No comments:

Post a Comment