Wednesday, May 9, 2012

We Are the Borg



Ovako ja to zamišljam - par probranih sijedih glava, akademika, na granici demencije i  na čelu sa Radovanom Radonjićem  sjedi u sobi i smišlja vrcava poređenja i lucidne doskočice kojima će Lukšić da disuje MANS i veseljake koji protestuju protiv vlade. Nemoguće da to radi neko sa strane jer je Đekna crnogorska pop kultura (!) niti neko mlađi jer oni ne barataju sa šeretskim forama o KP Crna Gora koja prijeti ponovnim sastajanjem odbora ako se ne povuku Sovjeti iz Čehoslovačke. Na Radonjića sumnjam jer mi (nam) je on nekad taj skeč ispričao na fakultetu, duduše u boljoj verziji  gdje se ogranak  komunistička partija Zagarča (a ti upiši grad ili selo koje ti odgovara) sastao i na taj način upozorio Sovjete.

Da se ne lažemo, isto sam to pomislio kad su MANS-ovci rekli da ako Vlada ne padne, oni će se opet okupiti. No kad ja, ili neki slični lezilebović to pomisli i podijeli sa ostalima, nikakav problem, ali kad predsjednik Vlade to uradi – onda je predsjednik Vlade glupan.
Mislim razumijem ja njega malo, još se Nušićev Narodni poslanik žalio – Lako je vama, vi vičete ,,Dolje Vlada, dolje Vlada“ a šta ja da vičem? Opraštam mu onaj propust sa Đeknom, prosto danak neiskustvu, nije predvidio da bi se Živkova serija mogla mnogo bolje iskoristiti da Balša i Vanja opišu njegovu Vladu kao Đeknu koja još nije umrla (a kad će ne znamo)... Kao kad Čeda Jovanović pomisli da je dobar slogan za kampanju „Od nas zavisi“. Ali ovi Sovjeti su prevršili mjeru. Treba li ja sad da shvatim to kao: Mi, DPS, muda, radimo što oćemo, ulazimo tenkovima u Prag, a vi možete jedino da nam ispušite kitu i da se sastanete opet za nedjelju dana. Jer nije problem što je MANS uporedio po beznačajnosti sa komunističkom partijom Donje Morače, nego što je tako implicitno uporedio svoju ekipu sa Sovjetskom invazijom na Čehoslovačku. Alo bre.
Ima tu nešto ozbiljno problematično i da se razumijem u postmodernizam sad bih ja to objasnio na simboličnoj ravni, sa intruzijom realnog i ostalim Lakanovštinama, al ostavljam Art-u u subotu ili Mišku Đukiću kadgod.
A ti Lukšiću otpusti akademike. Ne trebaju ti doskočice, ne treba ti pobjeda u simboličkoj ravni, ne treba ti nadgornjavanje i utuk na utuk sa Vanjom – DPS je davno i zauvijek pobijedio u ovoj državi. Fino izadji sa ekipom iz DPS-a i kaži. Divno je što se  bunite i protestujete ali moram da vam nešto kažem o DPS-u. We are the Borg! We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile.
P.S. Dok ja ovo pišem Igor benguje glavom na koncertu Metalike. Nadam se da je svom hive midu poslao poruku sa stihoma koje mu posvjećuje (ah, romantično):


Come crawling faster 
Obey your master
Your life burns faster
Obey your master
Master.


Slobodan Gigo Bosnić

2 comments: