Tuesday, December 11, 2012

Sozinizacija beskičmenjaka i jeftina prostitucija

(Korespondencija sa prijateljem. Tema: dupli aršini unutar najstarijeg zanata)

Sozinizacija je termin, narodnog kova, nastao posle otvaranja velikog tunela podno crnogorskih brda u koji ulaziš u neslućene mračne dubine sa strepnjom da te crna rupa može usisati. Termin podrazumijeva gigantski otvor neslućene dužine/dubine u koji možeš trpati koliko ti drago - uvijek će imati prostora da proguta još jedan trp.


Ovih dana, u izdanju ND Vijesti je u prodaji mala enciklopedija, sa temom Beskičmenjaci. To je jedna sjajna i kod nas neprolazna tema, te sam planirao da je kupim danas posle doručka, dok još nije prošla. Ali, uh!
Uh, koji snijeg napada. 
Ovo će moći samo Viktorija Badža da očisti, pomislih jutros ne-oran za rad po komšiluku i penjanje po štalskim krovovima. I to me nešto podsjeti: ko njima to plaća? Ko je platio našoj Viktoriji Badži prošlogodišnje čišćenje snijega? Ko joj je platio svo ono šupkanje, i uvlačenje u DPS big gigant ass. I ne samo njoj. Ko je išta dao za uzvrat, svim onim malim budućim amebama državnih službi, koji svoju mladost zatežu grotesknim kravatama i troše u besmislenim političkim volontiranjima i ,,zalaganjima za državne i više ciljeve“.

Pored toga što ti mladi ljudi sebe srozavaju do nule, što pljuju na svoje dostojansvo misleći da je to što su obukli kravatu dovoljno da ih uzdigne kao moderne mlade individue... ko njima daje ikakvu nadoknadu. Ta djeca, za rad modernih tekovina i ljudskih prava, kao i svojih jadnih karijerističkih ciljeva i konformizma, veoma jeftino prodaju svoje nježne guze da ih zbucaju tate-mate kriminala i mobinga. Za par kartonskih diplomica, sertifikata, guze ovih mladih ljudi prođoše kao Hirošima ili našim jezikom rečeno: razradiše se kao Sozina i njima prohujaše mnogi vihorovi.

I ti mladi polu-ljudi su sinonim za aktuelnu malu enciklopediju – beskičmenjaci. Beskičmenjaci koji su spremni da budu policijske njuške, dio državne uprave i sve ono parazitsko, jalovo i nekreativno. To je sve što mnogi od njih žele i vide. 
I da li da se pitate gdje je mladalačka energija tim beskičmenjacima. Nema potrebe. To je taj crnogorski kod koji je pokazao još Živko Nikolić: Sin i majka sa brkovima koja ga „šilje u selo“, da mu se ne smije narod, nego da ga ,,poštiva“ i eventualno da mu zavidi. Brkata majka mu govori i šta da radi i koga da ženi. A kako su danas i kćerke u stvari puno-testosteronski sinovi, onda vam je jasno koliko brkatih majki, tetaka i strina tapše svoje čedo po ramenu i tjera u državnu upravu da ga vidi selo. Da se familija ponosi sa njim. A ono samo treba da pristane na sozinizaciju dok je mlad. Da se strpi malo radi budućnosti svoje.

Sozinizacija je, dakle,  termin, narodnog kova, nastao posle otvaranja velikog tunela podno crnogorskih brda. Termin podrazumijeva gigantski otvor neslućene dužine/dubine u koji možeš trpati koliko ti drago, uvijek će imati prostora da proguta još jedan trp.

Ovaj termin u Crnoj Gori, prvi je uveo u literaturu mladi ezoterik, antropolog, poznavalac ljutih napitaka i psiholog Trljko Vaginić.  Kako Trljko kaže, u autopsiji crnogorskog mentaliteta, kao u političkoj sociologiji,  sociologiji rada, i u socijalnom djelovanju pojedinaca i grupa na području Crne Gore, ovaj termin je dobio prošireno značenje za sve one ljude koji su „širom otvoreni za saradnju“ radi konfora i ličnog uspjeha. 
Širom se otvoriti, danas je najučestalija praksa u društvenom životu Crne Gore i samo u ravni metanarativa zalazi u domen seksualnog konteksta, tačnije „analne izvedbe“, ali se ipak tako ne računa.
Te, ovdje iznosim problem računanja i neračunanja tarife za analni sex, što je još jedan problem crnogorskog društva koji iznosi mladi i korpuulentni Trljko. Ovaj fenomen, kako kaže nije poznat ni u šarenolikom korpusu socijalnih slučajeva Amerike, kao što nije poznat ni Fenomen Viktorije Badže, Studentskog Parlamenta, SDP-a, Draga Đurovića ili običnog Časlava Vešovića.

Brigu za pomenute, Vaginić iznosi u posleponoćnom pismu svom dobrom prijatelju (meni). Kako se u pismu navodi:
,, Ako političari liberalne svijesti smatraju da treba legalizovati prostituciju u Crnoj Gori, volio bih da taj poduhvat zahvati sve oblike najstarijeg zanata. Jasno nam je svima da je usled modernizacije svijeta i potreba “natezanja”, i sam način na koji se to vrši evoluirao.
Nije pošteno prema jadnim političkim jebačicama i mladim ljudima koji se spremaju za isti poziv, da kamenjarke (zvijezde potkrovlja i suterena) i asfaltne kraljice budu priznate od društva i prihvaćene, a da političke i socijalne profuknjače svoje razgibavanje otvora na dijelu leđa bezobraznog imena skupo plaćaju raznim pečatiranjem. Ili što je još gore objavljivanjem imena na Blogofanzinu, nesuđenom kulturno-pornografskom sajtu.“

However, ono što je epistemološki bitno, razlike između tradicionalnih prostitutki, tj plaćenih rado(st)dajki i postmodernih naguzenčadi  (kupljenih političara i kaparisanih mladih beskičmenjaka),  Vaginić  nam pojašnjava na sebi svojstven način.

Naime, da li beskičmena naguzenčad mogu pružiti isti ugođaj kao tradicionalne ljubavnice na iznajmljivanje i da li onaj koji je platio bude na kraju zadovoljen? 
„Da!“ Odgovara Trljko i dodaje: „Čak je i istrajnost u zadovoljavanju kod političkih prostitutki na zavidnijem nivou nego kod mudoskladišnjarki. Usudiću se i reći, “plati, pa klati” kod običnih gutačica znači jedan snošaj (budimo realni, ako se ne zajebavaš dosta ti je 3 minuta), a kod političkih furuna to traje godinama. Treba cijeniti taj njihov trud!“
I još jednom na kraju - legalizujte sozinizaciju (riječ izvedena i od narodnog izraza - Ta ti je ka’ Sozina) za dobrobit crnogorskog društva i sveukupni napredak modernog beskičmenjačkog individualizma.

Mad Ted

* Napomene:
Sozinizacija
Trp
Naguzenče
Mudoskladišnjarka
Beskičmenjak

1 comment: